Without You

TJENA BLOGGEN! Tung dag idag, men hästarna har skött sig super, till och med Krukis. Nu är det kväll och jag och Vivve leker inte så speciellt. Ska gå och dra henne bort från sin bok tror jag. Kanske borde duscha först. Ni vill inte se mig just nu, jag är så ful så det finns inte. Jag skulle vilja dricka drinkar och vara på typ Corone. När var jag någonsin sugen på att hänga på Corona liksommmmm.

Längtar till mysig morgon med Vivve och kaffe imorgon! Älskar att kliva upp tidigt!! Iallafall efter man tagit sig upp!

Kommentarer
Postat av: dje

2012-01-24 @ 02:17:38
Postat av: jeeeen

saknar dig. kom hem, klem.

2012-01-24 @ 02:18:53
URL: http://djen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0