What's That Dance?

Jaha, hej hej. Jag och hästarna har väl så gott som klarat oss galant, förutom att jag fått visa en lillponny vem som faktiskt bestämmer och sedan misslyckats med att göra likadant med Krukis. Men det ska vi nog få till, kommer underlätta när jag slutar åka skidskor mellan hagarna! Själv är jag helt jävla slut, och min kropp gör ondare än aldrig förr. Mjölken är förresten slut så gott morgonkaffe kommer jag heller inte få imorgon, men jag orkar verkligen inte skrapa fram bilen och åka in till Mariefred. Orkar, orkar, orkar inte. Nu ska jag äta superstarka nudlar sen ska jag och Vivve spela Tv-spel. Imorgon ska jag ju faktiskt bli bästis med Krukan.

Till höger har ni damen i fråga. Höger är alltså den hand som ni normala människor hälsar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0