Watch The Throne

Det jag saknar mest från mitt förra liv är att vara omringad av människor mest hela tiden. Eller åtminstone att ha möjligheten till det. Har redan känt mig rätt isolerad ett antal gånger på två veckor. Jag saknar mina Umeåkompisar, OllesOnsdagarna, springa-ner-på-stan och luncha/fika dagar som idag när man faktiskt inte har ett skit för sig, jag saknar sushimys med flickorna, eller flickorna överhuvudtaget. Jag saknar till och med mitt gamla jobb trots att jag gnällde värre än värst när jag faktiskt var tvungen att gå dit.

Annars har jag inte en endaste aning om vad jag ska hitta på längre fram. Eftersom jag inte är sådär överambitiös eller är just så himla duktig på supermånga saker så kanske jag borde hålla mig till mina pollar. Eller så blir jag Socionom, träffar nya människor och har the time of my life. Oj så jag skulle vilja bli ihopföst med en massa randommänniskor just nu. Ni vet sådär som man bli om man börjar på en ny skola/jobb, (förutom när man jobbar och bor på en gård bortom civilisation.)

Hursom så kommer inget hända på några månader, så jag och Vivve får helt enkelt vänta tills snön försvinner eller tills ljuset håller i sig längre på kvällarna så vi vågar/kan ta oss härifrån efter jobbe! Vi har egentligen så himla mycket att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0