The Feeding Of The 5000

HOLA. Har nästan dött idag. Men här sitter jag livs levande. Tur är väl det kan man tycka. Jag och Vivve har teamat idag nere i stallet och oj så allt är roligare och går så mycket snabbare. Vivve är en super kollega/sambo, hennes kisse säger jag ingenting om. Prata för sig själv kan han inte heller, inte mkt kissen kan alltså.

Nu ska vi knapra Citodon för våra möra kroppar sen ska vi titta på Ponnyakuten och leka de hästtöntar vi håller på att förvandlas till. En foderhäst vill jag också ha. Så himla mysigt med en liten polle. Suzan för tio år sen hade suttit som en smäck.

OK det här var inte tio år sedan men kanske sex eller sju?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0