Suck my cockiness, Lick my persuasion

JAHA. Umeå.

Jag är tröttare än tröttast, men vad gör det när jag hade en supertrevlig stund med kära vänner igårkväll, inatt, imorse. Okej, imorse var dom inte lika trevliga, och läggan var inte trevlig den heller när jag såg vad vi rört till det. Men innan hemgången så bjöd syster på lunch, pizza, thai och salladsbuffé satt inte alls fel. Tack kära syster! Nu börjas det där nivet när man säger hejdå till folk. Hinner jag inte säga hejdå till er som känner sig omtyckta så ska ni inte vara ledsna. Jag kommer tillbaks igen! Jag har ju faktiskt några timmar kvar här också.
Så här fint var det igår när vi var ute och red förresten, jag och Jennisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0