Once Upon a Time

Idag är det Ted Nätterqvist träningar här. Jag är ledig och Vivve slutar strax efter tiden när träningarna börjar så vi har en massa tid att observera! Vaknade för en timma sen och har värsta hostan ever typ, feting jobbigt. Idag ska jag se på Once Upon A Time, någon typ av fantasy(?) serie som ska vara super, i alla fall om du gillar fantasy. Hur resten av min lediga dag spenderas bortsett från Ted träningen har jag inte den blekaste om. Ska tjilla och vila min kropp så jag orkar med nästa veckas arbete. Kanske läser Nellie B's fjortisblogg, söker inspiration för framtiden. Who knows? Följ med här så får ni reda på det!

XoXo/Felicia

SKOJAR BARA MED ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0