Morning!

Uppe igen, men jag hör faktiskt fåglar ute, vet inte om det är vårfåglar eller fåglarna som vägrar sluta skrika varje morgon vi mockar ut stallet. Jag hoppas på det tidigare alternativet! Igår hursom skulle jag och Vivve på bio. Vi tog oss in till Heron City, såg på Hamilton som var OK men inte dödsbra sen skulle vi hem, glada över att vi faktiskt hittat till Heron. Efter att ha kört på vägen vi trodde skulle ta oss hem lite för länge insåg vi att vi kört fel. Jag vet faktiskt inte riktigt vart vi hamnade men tror det var i Trosa. Drygt en timma senare rullade vi dock in på gården igen, så det kan vi ju tacka för.

Nu ska jag dricka upp min juice, sen vill pollarna ut! Tjingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0