Jag har en cykel, en cykel som är blå!

Godafton kära förföljare! Idag har varit en stålande dag! Menar det, solen har verkligen strålat på mig och in i mina ögon exakt hela dagen! Jag har jobbat själv och det har aldrig gått snabbare sådär på morgonkvisten. Ack så mysigt det är att jobba med hästar! Att dom skötte sig som små guldkorn gjorde inte saken sämre. Sen for vi och åt donkenmat med alla konstiga Strängnäsbarn. Verkligen, det kryllade av barn.

Ett par timmar senare var hästarna inte lika guldiga. Vivve fick assistera med mamma svärdfisk med spigg och dom var överallt och ingenstans. Krukan var dock lika guldig som hennes mankam sken i solljuset. Nä nu ska jag inte överdriva. Nu är jag sugen på choklad och vin, sen väntar på kvällsfodring! Håll tummarna för en lika fin morgondag! :)

Här får ni en missvisande bild på Krukan från en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0