Idag kommer bli en tung dag!

Jag är vaken, har fodrat pollar och dricker juice plus gott morgonkaffe med mjölk. Jag och Vivve pallrade oss till Mariefred igårkväll, påvägen hem såg vi en liten rävbebeis som Vivve trodde var en hare? As random. Vivve har klagat på ont i fingertopparna i flera dagar nu, jag fick inte ont förrän idag och jag undrar hur det riktigt kommer sig. Dom känns typ skollade som när jag jobbade på Lottas, jätteskönt. Jag har också typ konstant senadrag i vänster knäveck(?) träningsvärk everywhere och det har snöat. Typ mycket jämfört med att det knappt var snö allt här för en vecka sedan! Jättekul att jobba själv idag :))))))) Nu ska jag springa ner, måste ju ge Krukan alla extra minuter jag kan ge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0