I Fuck'em, You Date'em, Im Hotter Than Satan

Har varit tröttare än någonsin förr idag. Har seriöst kunnat somna ståendes om jag velat. Hann med en tio mins PN på soffan under lunchen men mer blev det inte. Kommer sova så gott inatt. Först ska jag tjilla, sen kanske kolla hoppträning följt av middag hos stallvärden höll jag på säga.

Hästarna har varit supersöta idag, Krukan har fått lite kvalitétstid och hon är ju faktiskt så himlarns fin. Fenny och Rigolettis fick också lite myspys. Dom är så söta allihopen, men ack så jag saknar lillsuzan.

Nu har jag faktiskt styrt upp mig för en gångs skull. Från att vara tröttare än bilden på bilden ovan som faktiskt är från älsklingsumeå och myssoffan, till att se ut som en människa. Så himla skönt att komma ur stallkläderna och få se ut som folk. Eller OK, jag är inte riktigt där än, ska ta på mig ett ansikte och fixa frisyren också. Oj så jag är sugen på vin och OnsdagsOlles. Får kanske bli Malibu och mjölk. Imorgon ska det inhandlas vin och mer att fylla ut kylen med, efter imorgon är jag förresten ledig, och eftersom mamma inte kom förra helgen hoppas jag istället på den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0