Hon vill ha vitt, hon vill ha svart, hon vill ha mig, hon vill ha allt

Jag kan inte sluta lyssna på lugna mysiga låtar. Jag har på riktigt myshumör! Lever fortfarande i  ett kärleksrus, och jag kommer sakna min häst SÅHÄR mycket. Min lilla gullestrumpa! Jag och Jennisen har iallafall varit ute och ridit på både Chipsen och Suzan. Det var superfint väder och superdupermysigt. I samma veva hann vi också göra bolaget samt köpa en AUX kabel på Jula likamed inga mer skivor! GÖTT! Jag har också hämtat ut mitt mobila bredband, är inte supersugen på att prova det dock så det får vänta tills imorgon. Nu ska jag dricka cola, kaffe och äta choklad, samt plockstäda och dammsuga. Får ju faktiskt finfrämmande ikväll och vi börjar med Bibi som ska få hjälpa mig äta ur frysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0