Godmorgon, godmorgon, hej hopp tjalalalala, godmorgon osv osv osv

Ja det återstår att se om det är en god morgon. Hästarna har fått frulle och nu dricker jag juice plus kaffe. Juice och kaffe är så jävla bra frulle, på riktigt, det bästa som finnz! Jag och Vivve såg på War Horse igår, igen för min del, men den är ju så fin. Sen skulle vi se på Wildfire, jag tvingar Vivve att titta med mig nämnligen. Vivve har somnat varje avsnitt hittills. Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att hålla henne vaken.
Det är verkligen supermörkt den här tiden på dygnet, och jag skulle vilja väcka Vivve så hon kunde hålla mig sällis. Första arbeta själv dagen idag. Tror att jag och pollarna ska klara oss galant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0