För den goda smakens skull!

Jag och Vivve har varit feting effektiva idag. Allt har gått supersnabbt och nu har vi fika och kaffepaus. Att det är superfint väder gör nog mycket! Sen kommer kanske mamma och hälsar på i helgen om jag har tur :) Ännu en liten ponny ska ridas idag också. Så himla bra dag :) Trots att jag var tröttare än aldrig förr imorse känns allt så himla super just nu, vi ska bara städa till lite i läggan och storhandla i Strängnäs så blir det top noch, JUSTE! Eftersom vi inte har någon mat säger jag thaimat till lunch! Kan dagen bli bättre eller?!?

Bara därför kommer säkert Krukan slita sig eller så slänger ponnyn av mig. Imorgon är jag ledig likamed sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0