Efter en månads jobb i Tullkammaren!

Annars verkar veckan gå ganska snabbt, menar det är redan Onsdag, drömde dock att jag försov mig, kom till nya jobbet, skulle gå och hämta något från "tvåan" (säljutbildning våning 2) som var en annan byggnad där det var massa psykfall som sprang runt, skojar inte, tror dom dödade en människa eller ngt, hursom så blev tvåan typ en hiss och jag och massa psykfall plus att ngn som typ psykfallen såg som sin mamma åkte ner till verkligheten och jag gick till jobbet, då hade det typ blivit kväll. Och jag hade missat en dag på jobbet plus säljutbildning, haha

Annars är jag supersugen på att gå på bio på Heron ikväll! Jag vill komma bort från gården, se människor och känna mig som en människa! Sen att jag vill se Hamilton som varenda annan person är det väl inget konstigt med. Vi får helt enkelt hoppas på att Vivvis blir färdig i tid så vi hinner oss iväg till den tidiga bion. Vi stallflickor måste faktiskt upp under en av dom tidigare timmarna under morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0