Det kändes okej, när du visade mig, hur man gör något äckligt baby

Det har varit hovslagardag idag. Jag tänkte uppdatera från mobilen men det är för dålig täckning så den lägger inte upp några bilder. Nu orkar jag inte lägga in några bilder så ni får inte se vad vi haft för oss. Inte nu hursom. Men vetni? Jag har HELG nu! Så Himla Skönt. Jag lyssnar på partymusiken och snart ska jag och Vivve till Mariefred och handla mat och vinet! Jag har varit sugen på vinet så länge. Eller OK sen igår hursom. Min partner in crime jobbar tyvärr imorgon. Så vi blir nog ensamma, jag och vinet.

Umeåfolket saknar jag, och jag skulle vilja att alla skulle flytta hit och mysa med pollarna på dagarna och dricka vinet på kvällarna. Kanske händer om jag skulle börja be i en kyrka eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0