Bellas Lullaby

Igår kom jag hem till Sverigeriket. Jag hann tvätta kläder, köra Kittis till Hippo, tog en PN på soffan sen drack jag och Vivve vinet med Izza och Mirran. Någon timma senare satt jag med alla jag håller kärt på Olles och hade det så himla trevligt, minus några överkänsliga minuter. Men vad kan man begära när jag liksom suttit och bildat supermkt kärleksrus i Spagettilandet?

Idag ville jag göra massa vettiga saker, istället har jag gjort ett måste, sen hängt med Izza. Vi har tittat på späckhuggevideor, Rädda Willy 3 och en superfin pollefilm :) War Horse hette den, och ni icke polleintresserade skulle också tycka att den var bra! Nu ska jag strax gå och lägga mig. Kanske bara ska läsa ut min bok först. Måste ju få reda på vem som mördat vem och så vidare. Fyra dagar kvar tills flytt för övrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0