Alltså HALLÅE

Det pirras i magen!! Jag sitter liksom och tjillar och slö laddar ner random filmer och tänkte kolla ikapp Pretty Little Liars som om jag hade all tid i världen på mig att sitta just här i mitt lilla soffhörn. Sen kommer jag på att jag FLYTTAR imorgon?!?! AHaaAHha! Nog kommer det finnas ett soffhörn för mig även där, men jag kommer få vänja mig vid dåligt internet, hästljud under fötterna och.. typ Vivves zombieserier. Buhu, nu blev även jag resfebrig. Mycket hinner hända på ett halvår minimum. Jag saknar redan Suzie, och mamma, och jag har inte hunnit prata med Per-Erik, eller hunnit köra hans hästar, för jag har ju haft all tid i världen?!?! Annat jag inte hunnit är att boka tvätttid. Jag tog dock tiden på mig att tappa bort tvättstugenyckeln har jag märkt.

Jag flyttar imorgon. Bilen är halvpackad och jag äger faktiskt inte så himla mkt saker har jag märkt. Det känns verkligen som att jag packar för att bila ner till Stockholm, där ska jag stanna och pussa på hästar ett litet tag sen ska jag komma hem igen. Det ska jag i och för sig, om man tycker att minst ett halvår är ett litet tag. Vilket det kanske är i långa loppet. Menar vad sprollar just den här perioden för roll om hundra år liksom?

Jag flyttar imorgon.

Hejdå lägga, hejdå Kittis, hejdå älskade älsklingssuzie, hejdå alla fina vänner, hejdå familj, hejdå Per-Erik med hästar. Åh, hejdå. Vi kan mötas här på bloggen om ni saknar mig för mkt :) Beroende på mitt mobila bredband då.

Såhär posérar jag alltid när jag har ont i huvudet eller inte ser, likamed såhär kommer jag se ut när vi kör bil hela morgondagen. :)

Uäääh, sa precis hejdå till pappa, oj så jag kommer sakna pappa!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det kommer gå superfort! Men såhär ibörjan saknar man allt, då menar jag verkligen allt. Jag måste liksom göra 1000 andra saker bara för att slippa sakna Umeå. Men, en dag kommer vi alla tillbaka ska du se :)

2012-01-12 @ 21:13:53
URL: http://matildabredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0