The Big Bad Wolf

Alltså Åh. Just nu är jag så himla sugen på att leka med mina partydjur i ÄlsklingsUmeå! Går inte att beskriv helt enkelt. Jag och Vivve kollade in vimmel från Strängnäs tidigare, eller, ska vi säga Stränkan kanske.. det var, fruktansvärt. Vi kanske borde försöka ta oss till Stockholm istället, annars lär ni inte vilja umgås med mig när jag kommer hem igen. Man kommer förresten på hur himla brett man pratar när man faktiskt är här, sa till en kille som skulle fixa elen på hagarna idag att han "ba kunde klicka fast hÄnglåse när han va klar" idag. Hörde riktigt hur brett det lät. Jag som alltid tyckt att jag pratat rikssvenskt. Åh älskade lilla Umeå, kom och hälsa på mig här! Nä, nu är det slut på nostalgifelle, tror allt jag och Vivve tar å spelar ett parti kort eller nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0