Någon som har haft en bra dag?

Jaha, här sitter jag och gör pekfingervalsen. Ni vet, det där goda humöret jag hade i det tidigare inlägget? Det blev bara bättre! Jag kämpade med upprullaren och vi kom överens efter ett tag. Men sen skulle jag ta in en polle, observera att jag alltid är duktig i vanliga fall och har handskar på mig, med idag var två pollar ensamma ute och sprang och ville in så handskarna hann inte riktigt med, en bebbehäst hade bråttom in, grimskaftet glider i händerna och jag kramphåller för glatta livet, (tappar inte hästen, WIN) och nu sitter jag här. Med kanske tredje gradens brännskada i HÖGERhanden. Kan inte göra annat än att hålla i en isbit i handen. Så himla roligt det ska bli att jobba imorgon! Kommer nog gå AWSM och supersnabbt som enhandad. Ingen kan ju om möjligt haft en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: Anne

Hihi, tack så mycket! Jag ska göra det;) Jo, hon mår bara bra, äter och mår gott:D Kramar

2012-02-05 @ 18:18:00
URL: http://enligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0