Mådde skit imorse, nu håller det på ordna upp sig.

Alltså verkligen, vaknade 05:17 och höll seriöst på att ta livet av mig. Har aldrig mått så dålig i hela mitt liv, fett ont i magen och övriga kroppen, alla leder värkte och skrek och jag ville bara gråta. Låg och vände och vred  mig till 7-halv 8 kanske då alla miljontalts alvedon jag proppade i mig plötsligt började verka och jag kunde somna om. Längesedan livet kändes sådär hopplöst som imorse. Hursom så vaknade jag vid 10 igen när mamma ringde, nu har dom varit förbi med en massa grejer som jag lämnat efter mig hemma i Umeå, jag fick också godis, massa olika flingor, en bok, filmer, en fulltankad bil, kontanter, ett nytt tanklock, asgod lunch, städgrejer, kaffe, te och en massa mer. Tack Gud eller vem man nu ska tro på för att du inte tog emot mig imorse! Och puss på mammsen, jag saknar dig redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0