Ledighet och nackspärr!

Idag har jag en välbehövlig ledig dag. Jag är SÅ nära att bli sjuk och tänker därför göra så lite som möjligt idag och möjligtvis även imorgon. Dock så är det hur fint väder som helst ute, så jag kanske måste ut på en längre rökpaus om en liten stund. Vivve dock, har redan blivit sjuk, jag försöker pressa i henne alvedon och har lyckats med en hursom. Det är 2012, vi behöver inte läka oss själva längre! Till poäng, så eftersom hon är både min sambo och kollega, och om vi ser till det faktum att jag ALLTID blir sjuk när de omkring mig är det så lär jag åka på något lägligt tills min arbetsvecka börjar skulle jag gissa. Nu ska jag återvända antingen till min bok eller kanske till Vampire Diaries. Först kanske jag går ut och ser så Vivvis lever förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0