Jag har skottat fram Passaten!

NU SKA VI ÄTA KAFFE OCH BULLE! SÅ HIMLA GÖTT!

Vivve berättade just att vi väntat i tre dagar på dessa underbara bullar, nu är de äntligen våra, plus sockerkaksbullen med vanilj i, mmmmm!

Varför det ser dysse ut det här inlägget är för att jag stal nedanstående från Vivves blogg. Anticimex var alltså nyss på besök! Och Vivve bor inte alls med ett retard, jag vet på ett ungefär vad Anticimex gör! Nu ska jag götta med bullar till Vampire Diaires! HANE!


 

Anticimex var just här på gården.

Anticimex killen: Hejhej! Tänkte mata smådjuren lite höhö.

Felicia (som inte verkar veta vad anticimex gör): Jaha, så fåglarna eller? (vi har fullt med småfåglar i stallet)

Anticimex killen: Eh haha nej, möss och råttor.

Felicia: HAHAHA JAHAAA då är jag med!

Jag bor med ett retard.


Kommentarer
Postat av: Viveca

Jorå, lite retarded har du varit idag

2012-02-16 @ 13:21:57
URL: http://vivecat.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0