Ett Mirakel!

Hörrni, idag har jag tänkt på döden både en och två gånger. Samt att livet är rätt förutsägbart, jag börjar bli så himla DJUP! Jag har iallafall överlevt idag, trots att vi har isbana tio gånger om, den ska vi fortsätta hacka bort under morgondagen om den bjuder på sol och plusgrader igen! Förutom ishackandet så har vi longerat Krukis och Fennysen, både var superfina sen nu såhär på kvällskvisten har ridit vi Siris fina ponnysar! Kan också konstatera att jag inte har någon ridkondis över huvudtaget. FÖRRESTEN! Gissa vem som fyller stora året idag? Älskade finaste bästa Kittis! Grattis älskade älskling på bolaget dagen, nu har hela fab six gänget vuxit upp. Och inte kan vi hänga på bolaget tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0