Ett år senare!

Ja, davsav skrev just någonstans på apberget, höll jag på säga, menar ju facebook att för ett år sedan började han på Bredbandsbolaget. För ett år sedan lekte jag alltså att jag gick i skolan under jobb utbildningen, lärde känna en massa roliga människor, däribland davsav, och trivdes som fisken i vattnet med att göra något annat än Onlinen. Tänk så mycket som kan ändras på ett år! Nu har jag liksom ändrat på livet igen, jag hann bli lika less på tillvaron så som jag var innan ny jobbe, kanske bra att jag får ett break från Umeå helt och hållet nudå, så jag kan uppskatta det när jag kommer tillbaks. För nu sitter jag här i våran takvåning i Mariefred, skottar bort is så våren ska komma snabbare, Suzan blir omhandtagen av sina halvfodervärdar, ja tänk så mycket som kan ändras på ett år! Fattas bara att jag skaffar tumblr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0