Du är värdelös!

Kom på imorse att det nog verkar som att jag gillar Sean Banan just nu. Det gör jag inte egentligen. Idag är en väldigt tung dag, höet har frusit i upprullaren och det vägrar att ge sig hur mkt jag än klättrar och sliter, skär, sparkar, skrapar, ja jag har provat allt. Mina fötter är tunga som bly och mina hälar blöder, OK det gör dom inte men det känns som det. Idag är det underbart att vara hästtjej.

Nu ska jag iallafall äta mat, dricka kaffe, äta choklad sen ska jag ner och bråka med den där jävla upprullaren igen. Jävla fucking upprullare. Jag. Är. Så. Himla. Arg. Rawr.

Kommentarer
Postat av: Anne

Ah okej då vet jag får tänka på det nästa gång:) Hon var så snäll så jag behövde aldrig dra henne i munnen, hon gick bara lugnt:) Kramar

2012-02-05 @ 16:34:20
URL: http://enligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0