Det har snöat i massor idag!

Alltså det har verkligen varit hur jobbigt som helst att plumsa omkring i all snö som kom hit under natten och dagen. Det ska ju bli vår efter Februari, HALLÅ?! Nu är jag arg. För Felix har bitit sönder min iphoneladdare, jag tänker bara därför slänga hans leksak som han älskar så mycket. Jävla kattjävel.

Hursom, åter till snön, Passaten är översnöat och vägen likså, jag är så himla, vin, choklad, bakelse, matsugen så jag vet inte vars jag ska ta vägen, men ingen tänker ju skotta ut oss förrän senare ikväll så jag får väl helt enkelt GILLA LÄGET. Åh så arg jag blev nu. Pax att titta på Vampire Diaries och låtsas att jag är en vampyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0