Det finns ingen tjej med sunt förnuft, som själv vet vad hon vill?

WHOPPA! Självklart sitter jag här tät i näsan och fryser om vartannat. Jag jobbar ju imorgon så annat vore ju konstigt. Hoppas jag somnar tidigt och kan sova bort allt det onda, vill inte få Vivves sjuka! Om vädret hade varit bra imorgon och jag mår bra hade det nästan varit mysigt att jobba. Jag kan ju alltid låtsas att alla småhästar är små Suzies. Har tänkt på att alla dryga ogillade hästar borde någonstans vara omtyckta av någon, så istället för att ändra dom till min absoluta favvo kan jag ju försöka ändra mitt tycke, förstår ni hur jag tänker? Låtsas tycka om dom helt enkelt, leta efter en ljus sida, hålla fienden närmare nivet. Ska testa det imorgon så kommer jag nog vara värsta favvopersonen! Annars, hade jag typ dödat för att ha Suzan här hos mig, eller för att få komma hem en stund och pussa henne ordentligt. Min älskade älskade gullgumma, att man kan sakna en fyrbent så mycket va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0