Choosing Our Life Over Your Life Meant Your Death

Idag har varit en sån himla lång dag. Skojar inte den har aldrig tagit slut. Vi har iallfall failat med att köra hö, jag har gjort något med någon muskel(?) i en av mina tio fingrar som gör att jag inte kan böja det eller sträcka ut det, Vivve har longerat hästar medan jag tittat på, vi har gjort allt det vanliga, plus lite mer. Juste, vi har hunnit äta rågod middag hos en av dom vi jobbar för också! Ikväll ska jag sippa lite vin, imorgon har vi en inplanerad Stockholmvistelse! Ack så trevligt att komma sig in till Stockholm! Juste, igår när jag och Vivve tagit till vinet och börjat tänka på framtiden, så kom vi fram till att Thailand vore väl inte helt fel att spendera en tid i? Thailändska vore väl också ganska kul att kunna? Annars är Martin Solveig klar för TOMORROWLAND!

Kommentarer
Postat av: Frida

gåre bra med bussar/tåg fram o tillbaka till stockholm? :)

2012-02-09 @ 18:43:51
URL: http://www.fridalovisaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0