Är du full? SKÖNT!

Jaha, igår löshoppade vi Krukan mellan vinglasen samt körde ölspel med Angelica och Frida aka Julia över Skype. Sen tog vi tåget in till Stockholm.

Väl framme på tunnelbanan mötte vi upp Dessi och Anna, tack och lov annars hade vi nog aldrig hittat någonstans, vi drack Norrländskt Guld på ngn bar, sen gick vi runt överallt och ingenstans, innan vi slog oss till ro på Soft. Väl där tog vi någon shot för mycket, kult vare och jag var lyrisk över att äntligen få lyssna på bra hög musik och ha människor omkring mig! WEHO. Hem kom vi faktiskt också, efter något om och men, nu är jag pank och bakis, njuter av mina sista lediga timmar, imorgon börjar ju arbetsveckan igen! JUSTE vi tog ju feting fina bilder igår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0