A Moment, A Love, A Dream, A Laugh, A Kiss, A Cry, Our Rights, Our Wrongs

Jag har så mycket fint där hemma i Umeåt som jag saknar, typ alla mina fina vänner, saknar dom från mitt förra jobb, och dom som slutat på mitt förra jobb, och fab six, och suzan, och familjen, och dubbelsängen, och lilla gula, (trots att hon nog inte lever längre) subway, max, och så vidare. Samtidigt skulle det ju vara tråkigt att fara hem. Man ska alltid vilja så himla mycket och sen är man aldrig nöjd, VARFÖR SKA DET ALLTID VARA SÅ FÖR? Senast imorse, eller om det var igår morse gick jag med en polle bredvid i morgonsolen och tänkte att nog är livet rätt gött endå. Sen kommer mörkret smygandes och allt blir tokigt. Nej, nu ska jag nog snart titta på Solsidan med Vivvis.

Kommentarer
Postat av: Jens

Vi alla saknar dig! :D

2012-02-13 @ 20:25:59
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0