Fix up, look sharp

HEJ! Det var längesedan jag klickade runt här i inne på blogg.se, så himla mycket förändringar de hittat på! Iallafall så testar jag en grej här borta, på gobloggen, så jag tänkte att ni måste ju bara följa med mig. 
 
Det är Fredagmorgon och superdimmigt ute. Känns inte alls superkul att gå ner, så vi väntar med det en stund till. Provjobbaren gick och la sig igen, så här sitter jag som ensam krigare. Skämt och sido. Hon åker iallafall hem idag, så ikväll så ska nog jag och Vivven göra värdshuset för möjligtvis sista gången. Ja, alla Umeåbor, jag kommer mest troligt eller iallafall förhoppningsvis HEM for real i början på September någon gång! Ni kan ju hålla era tummar och tår för det i vart fall.
 
Jag kommer sakna värdshuset, och gården, och Krukan och Marjut och alla andra fina människor. Men för att inte ta ut händelser i förväg så väntar jag med det blödiga avskedet ett par veckor till. Vi kan ju börja med värdshuset ikväll bara.
 
Ni hör av mig senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0