My Diamond Star Car

Nedan ser ni Lilla Gula. Hon har följt mig under de knappa två åren jag faktiskt haft körkort, om vi bortser från de gånger hon dött mitt på vägen eller i parkeringshuset, gången när kamremmen gav upp, när växeln hoppade ur påvägen från sörmjöle - vi stannade på en parkering och blev överkörda av en större och fetare bil - de gånger det varit för kallt för henne att starta, eller när säkerhetslåset inte fungerat som det ska. Juste, vi har en gång lyckats sladda igenom en rondell under sommartid, men det var endast pågrund av den simpla anledningen att hon fått punktering.

Nu är hon till salu, min kära Lilla Gula. Jag brukar ofta säga att jag hatar henne men egentligen så är hon ju ganska fin. Jag kommer alltid minnas henne och jag hoppas att hon får komma till en ny kompis som tar hand om henne bättre än vad jag har gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0