Get The Fk Out Of My House

Godkväll kära vänner. När klockan ringde imorse var jag fruktansvärt trött och kände mig verkligen dödare än dödast! Upp och iväg kom jag iallafall till jobbet. Där var det inte så kul, men vädret sög ju hursom idag så duktig var jag väl som gjorde någon nytta. GAH jag vet inte riktigt vars jag är ikväll, jag vill vara ledig resten av mitt liv och bara se serier plus äta popcorn. Jag som var ett sånt aktivt barn när jag var liten.

Titta så nyttig med äpple och allt.

Kommentarer
Postat av: linsi

hahahha du ser precis ut som du. så himla gölli!

2011-12-01 @ 20:45:17
Postat av: jeeeen

GUD VAD GULLIG!!! nypnyp i kinden!!

2011-12-02 @ 09:58:13
URL: http://plusfortysix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0