Don't Ever Fucking Question That

Kvällens fråga. Kan man få mer huvudvärk av Ipren plus Alvedon? Jag har livnärt mig på smärtstillande och inflammationshämmande värktabletter idag, endå håller mitt huvud på sprängas. Alltså jag brukar inte höra till dom som har supermycket huvudvärk egentligen, eller OK, typ på jobbet eller när jag försöker läsa saker kanske. JAJA, det hörde inte till vanligheten förr i tiden hursom. Men min sprängande huvudvärk ikväll borde väl inte finnas efter alla tabletter mot just huvudvärk oavsett om det uppstor på grund av synfel? Fett störande hursom. Jag skulle behövt ett magiskt rosa piller från Thailand. Dom var AWSM.
Annars har jag pratat med mamma idag om Stockholm. Mest kanske jag som försökt prata, så gott jag kunnat med hamsterkinden, men jag kan som inte få nog av det riktigt. Jag vill bara ha allting klarskriver och planerat in i minsta detalj, och jag tänkte börja med typ, ett datum. Jag fick hursom en kalender av mamma, tack mamma. Jag älskar kalendrar, jag älskar att planera, och jag älskar att skriva ner alla spekuleringar, alla kansken och alla planer. Jag brukar planera in att vara impulsiv, eller gjorde förut iallafall. Förut hade jag aldrig tid att göra nånting om det inte var inplanerat. De senaste månaderna har jag faktiskt kunnat göra lite som jag själv vill när jag tänker efter.

Nog om planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0