A Whole New World

Hej kära och okära! Nu har jag varit hemma i alldelens för många dagar och haft alldelens för lite att göra. Det är oftast då sånna här idéer som att byta blogg dyker upp. Sen kan det vara passande med tanke på att det snart blir ett nytt år, jag skaffar ett nytt liv, med ett nytt jobb i en ny stad. Deni!

Mer om vad det egentligen är jag ska göra kommer ni märka när jag väl kommer dit. Jag har istället en direktplan, vi kan kalla det för Umeå-plan eller dylikt. Först ska hamsterkinden jag dragit på mig (efter att opererat ut en visdomstand) försvinna. Sen ska jag jobba mina sista dagar på Telefonsupporten. Jag ser så himla mycket fram emot att var ledig nästan hela December, wonder kommer det bli. Sista Januari hoppar jag och större delen av familjen sen på ett plan till Spanien, där vi firar in vårat nya år. 2012, då allt endå ska gå under, eller hur var det nu? Där kommer vi bo på lyxhotell och jag ska inte göra annat än att njuta av ledigheten, det lär bli min sista på ett tag.

Sen väntar... ÖDET. Flytten. Hehehe, nä skämt och sido, fortfarande felle här vivvsan, du behöver inte oroa dig. Ni andra kan ju få kika på videon här nere, den är faktiskt väldigt roande.


Kommentarer
Postat av: Viveca

Drömmer mardrömmar om ödet.. kommer bli ett vrak.



Jag är för dålig för att kasta sten.

2011-11-28 @ 14:04:39
URL: http://vivecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0