A Horse Is Not A Home

Suzie ska få vinterskor på sig idag! Jag vill att snön ska komma. Eller OK, den kan få hålla sig borta tills jag slutar jobbet. Men sen kan den få komma fram i mängder. Jag vill galoppera i djupsnön, leka herren på täppan, göra snöänglar och snögubbar, i vinter tänker jag tolka med Suzan också. Hon tycker det är så himla kul och det var flera år sedan sist! Jag vill bli liten igen! Läste dock någonstans att det var rätt vanligt för oss Kräftor att blicka tillbaks till allt bra som har varit. Jag är ett praktexempel på det!

Kräftan är en romantiker som tycker om att samla minnen. Uppväxtmiljön och barndomsvänner brukar ha stor betydelse långt upp i åren. En trofast och varmhjärtad person, som är angelägen om att bevara kontakten med släkten, vännerna och sin historia. Kräftan älskar att samla foton och ägodelar som väcker kära minnen.



Kommentarer
Postat av: djeeen

WII! magiskaflippan! Jag kommer vara en trogen läsare! :D När jag kommer heeeeem..... får jag följa du till stallet dåååååå?

2011-11-29 @ 15:51:13
URL: http://plusfortysix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0