The Mood Is Set

Jag vill inte åka till Spanien imorgon, jag vill skjuta upp allt en vecka. NÄHE?! Ovanligt. Hatar mig själv så himla mkt, om jag vore någon annan hade jag tillochmed kunnat vara nöjd över mitt liv.

varför är jag aldrig taggad på någonting när jag borde vara det?! jag dog typ innan jag for till turkiet förra månaden, balen kändes fett jobbig och imorogn, studenten, jag har varit taggad i evigheter och nu känns det som att jag skulle kunna göra vad som helst för att skjuta upp den till kanske iallafall nästa vecka?

jaha, mamma sa att hon skulle fixa så jag åkte samma flyg som viveca och angelica till praktiken, men fixade hon det? NEJ, så nu ska jag åka själv. eller okej, bara till sthlm men fortf..  nej egentligen inte alls en big deal, men jag vaknade typ på fel sida och är bara allmänt grinig. jag vill far till suzie nu... och om inte hon hälsar på mej kommer jag börja gråta :( så känns det för tillfället ungefär och jag har typ aldrig haft sån här resfeber förut. jag vill verkligen inte åka, jag vill sitta på en stol resten av månade och göra en beteendestudie på suzan :)

Någon kan ju komma med kaffe åt mig.


Liten flicka leker i Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0