Paco De Lucia

Vivve gör mig alltid så glad. Typ såhär glad.



Tillochmed ikväll, när Vivve inte var riktigt på topp. Så tyckte jag att det var jättekul att tvinga i henne en lussebulle. Tur är väl det att det är hon som blir min sambo sen i Stockholm, och nu har vi ju Felix som ser till att vi inte börjar bråka och sådär, så allt kommer nog gå fint.

Vad har jag annars hittat på idag? Lediga dagen nummer, tre eller fyra. Jag har typ, väntat på Ingemar och biltittning vilket aldrig blev av, sett Greys, handlat konstig mat, tagit fram två granar som julpynt samt, tittat på Lucia med Vivve, glögg drack vi också till lussebullarna, och åt Paradisask. Nu är jag åter forever alone. Dags för vinet och mera Greys!
Det är jag som är Lucian. Har fortfarande inte kommit på varför vi firar denna dagen förresten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GladFelicia!

2011-12-14 @ 01:11:13
Postat av: catcool

*EN HALV lussebulle

2011-12-14 @ 08:15:41
URL: http://vivecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0