I Heard You Where A Wild One

Kunde absolut inte somna igår. vid femhundratusen tidenvar jag tvungen att lägga bort datan och Niktita och så småningom kom John Blund. Därför fick jag stressa till stallet för att hinna med en ridtur i dagsljuset. Jag hann, och gud så himla mkt snö det är där borta jämfört med i stan. Som ett sagoland. Det tyckte jag hursom till jag och Passaten inte kom därifrån. Himla tur att pappa jobbar just bredvid då så han kunde komma och hjälpa sin dotter i nöd. Hur ska jag klara mig utan pappa i Stockholm? Suzan var det enda vettiga, mysiga, trevliga jag gjort idag. När jag kom hem såg jag lite mer på Nikita. Snart tror jag serri att jag är en av dom där actiontjejerna. Ni får passa er för karatefylla under julhelgen!

Jag gissar på att det är min polle som försöker organisera och har startat kösystem i hagen.
HEJ MINI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0