För man vill ha det man vill ha och man vill ha det nu!

Mitt bilköp har fått mig lycklig och positiv. Nu vill jag börja packa, göra listor på allt jag ska ha med, planera in alla dagar fram tills att jag far. Nu är det inte alls tråkigt att vara arbetslös och ha grymt mycket fritid längre. Jag kan ju faktiskt åka till mina hästar, och gör jag det inte så är det By Choice liksom. Så himla grymt. Visste att allt skulle bli AWSM så fort jag fixat mig ett fordon. Om jag tröttnar på hästar efter det här halvåret i Stockholm ska jag typ börja hobbyjobba med billackering. Jag var ju faktiskt en naturbegåvning på att slipa bildörrar förr. Hur svårt det nu kan vara.

Älskar mitt liv just nu. Jag skulle bara behövt lite pengar.

Juste! Jag har träffar Jennisen ikväll, den där som spenderat månader på varmare breddgrader. Linnea var också med, men henne träffade jag ju senast igår. Nu har vi fina vinplaner. Så visste ni det, tjingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0