Felicia <3 Passaten = Sant

Igår hittade jag en jättefin bil. En passat, som legat på blocket och som jag klickat förbi flera gånger bara för att jag typ aldrig ens tänkt Passat. Hursom klickade jag mig in på annonsen, och där var den, Passaten, jag och pappa bestämde oss för att provköra den under kvällen, och så blev det. Jag blev som ett litet barn på julafton och ville så gärna ha Passaten, för den var fin och väldigt rolig att köra. Men pappa var skeptisk.

Jag gick därför ut och firade min nyfunna kärlek slash dränkte sorgerna i förtid, ifall det nu inte skulle blivit jag och Passaten. Men vem ringer och väcker mig imorse om inte pappa, som säger att han prutat på Passaten och vi hämtar/får hem den ikväll! WEHO, det blir jag och Passaten, och nu ser jag Passater(?) överallt! Så himla skoj! Lite saknar jag Lilla Gula dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0