Det här året har...

Nivet man ska ju göra ett avslut, skriva om allt bra som hänt, skriva sina planer för nästa år, skriva sina löften och så vidare. Egentligen är det imorgon allt sånt här ska ske, men imorgon sätter jag mig på ett plan till Spanien, visserligen mitt på dagen, men jag kommer säkert komma på något som tar upp min tid, därför kan jag spendera den här kvällen innan till sånt här trams!

Tog studenten förra sommaren, så vid nyår till i år hade jag redan hunnit bli less och fått upp hundramiljoner idéer på vad jag skulle göra av mitt liv. Jag tog inte så stort steg, jag sa upp mig från Onlinen, och började istället jobba i Tullkammaren för Bredbandsbolaget, som ni vet vid det här laget. Jag blev en häst fattigare, superhärliga kollegor rikare, och några fler tusenlappar dök in på kontot. Rik kände jag mig, på det mesta utom på hästfronten, så därifrån tog jag en halvpaus. Suzan har ju dock alltid fått vara med i bilden, men hon fick flytta till lösdrift viket inte alls varit lika tidskrävande. Perkans pojkar fick en paus från mig.

Hursom tillbaks till pengarna, jag trodde jag kunde köpa hela världen för min Telenorlön så jag och Kittis bestämde oss för att skaffa en lägga tillsammans. Sagt och gjort så flyttade vi in i sommras, i sommras när jag och Bibi jobbade exakt hela sommaren medan alla andra hade semester och roade sig på festivaler och dylikt. Dock fick vi en semestervecka i Turkiet under hösten. Vilket var AWSM, och vi hade the times of our lifes. Väl hemma saknade jag hästarna, började köra perkans pojkar, och fortsatte jobba. Med höst kommer också höstdepression, och eftersom vintern aldrig riktigt kommer igång så blev ju hösten superlång och jag fick sånna där idéer i huvudet igen.

Less på jobb och vardag sa jag upp mig från jobb och fixade nästan i samma veva hästjobb i Mariefred med älsklingsvivve. Eftersom jag åker till Spanien imorgon inviger jag alltså återigen det nya året i värmen, sen om exakt två veckor hoppar jag och Vivve in i finbilen som jag förresten hunnit byta ut Lilla Gula mot och rullar söderut. Till alla vildsvin och lodjur ska vi, sen ser vi om vi om vi spenderar sommaren i Stockholm eller om vi hunnit återvända hit till älsklingsumeå. Planen är att bli supersugen på plugg och plugga till hösten, så jag kanske kan bli en sån där smart och duktig människa som jag vet att mamma alltid velat ha mig till. VI SER VÄL.

För att göra det här inlägget ännu lite längre så passar jag på att bildbomba!

Kittis blev bästa heltid i Januari, nu är hon faktiskt Säljcoach!
I Februari hävde vi kannor efter sista Onlinepasset!
I Mars hade vi första B2-partyt och jag blev askalas som vanligt..
I April tog jag med mig brudarna på V75!
Jag och Bibi tog en roadtrip till Sundsvall och IKEA i Maj inför flytten
Juni och Telenor styrde sommarfest!
I Juli fyllde jag 20 och var lycklig var dag, tills jag blev satte mig i en båt såg livet gå förbi.
I Augusti kunde jag inte längre sno Bibis bilder så jag minns inte vad jag gjorde
I September for vi till Turklandet, jag och Bibs som sagt
I Oktober hade vi någon typ av teamfest, Jennisen lämnade också Svealandet
Jobbade mest hela förutom provjobb November, Greys och kaffet förgyllde mina morgonraster
December har jag varit ledig, så haft all tid åt julmys, party, packning och släkthäng! FYFAN fav lång tid det här tog, gott nytt hursom! Ni hör nog av min tillfälliga tristess mer iår! Men ses gör vi ej! TJING!

Kommentarer
Postat av: Tessy

GOSE!!

2011-12-30 @ 22:09:12
URL: http://tholt.blogg.se/
Postat av: linnea

åååh vad härliga vårbilderna var på när ni satt på paus och olles och solen lyste. vååååååren

2012-01-02 @ 12:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0