Dedication To My Ex

TJA BLOGGEN! Igår var jag askalas, idag har jag mått skit men inte behövt röra mig många meter så vad gjorde det. Folk brukar alltid säga att det lönar sig att ha fest för alla saker folk glömmer och så mycket dricka man har kvar efteråt. Nått i den stilen i allafall. Det stämmer inte. Allt dom lämnat efter sig var tomma burkar, kanske några halvfulla, men även dom rensade Pär inatt. Alla cidrar och ölar blev plötsligt hans, han trodde allt var hans. Fast det ligger i och försig en röd ros på bordet. Som jag har för mig att Sanna lämnade, det var fint tyckte jag.

Jaha, vad har jag mer kommit på idag då, jo att jag är arbetslös och billös, samt har lite panik över hur jag ska göra med allt. Imorgon ska jag hursom kolla på en bil, sen kanske jag borde säga upp min parkeringsplats. Imorgon ska jag nog göra en lista på allt jag måste göra innan jag flyttar, så jag inte drabbas av fullständig panik. Men den smyger sig närmare, paniken. OK, en sak i taget, imorgon ska jag kolla på en bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0