Colour The Small One

Tjabba Tjena Hallå! Helgen har bjudit på bravader och tokiga incidenter. Jag har stött på Farbror Blå dock fanns där också kvinnliga varianter, sen har jag avslutat den idag med mysfaktorn på hög nivå. (tror fortfarande att det är söndag idag.) Favvoflickorna har varit på besök, vi har hunnit med sushimys, kakor och kaffe plus ost och kex. Vinet har jag inte alls saknat. Jag har åtta Umeådagar kvar, och jag tänker spendera dom med folket jag håller kärt! Och hästarna, och familjen, och.. partydjuret inside of me. Kommer ju inte direkt börja hänga på stureplan bara för att jag blir 08a. Åh, nu skulle jag vilja spola tillbaks idag några timmar, vi har haft det så himla himla mysigt. Puss på er flickor!!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Aa okej, tack så mycket för hjälpen!:) Hur gick det förresten idag med Suzie?:)

2011-12-29 @ 17:48:38
URL: http://enligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0