Breaking Dawn

Hej Allihopen! Jag är så himla arg just nu. Någon har snott min motorvärmarkabel till Lilla Gula. Så himla onödigt, speciellt när jag tänkte innan jag åkte iväg, "ska jag slänga in den i bilen... nää, så himla jobbigt, kommer ju endå tillbaks om några timmar" tji fick jag. RAWR, ska gå och sno någon annans kabel, aldrig att jag har råd att köpa en ny..... Hursom, så var det kallt men mysigt att köra häst idag. Lika skönt var det att komma hem och se serier plus julkalendern samtidigt som jag lyckades äta ikapp på chokladkalendern mamma köpt åt mig. Trevligare blev det mot kvällen när jag och Bibsan åt middag på Allstjärnan, sen har vi avslutat med Twilight. AWSM dag, alla dagar borde vara som idag. Minius tjuven som varit på besök. Hatar tjuvar, pax att bli en klappsnappare. Ska sno alla fina julklappar. Jag har en klump i magen och är på konstigt humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0