Baby, Somethings On My Mind, I'm Gonna' Say It

Helt seriöst. Jag har ingenting att göra. Jag har inga pengar, då allt från helgen tydligen drogs inatt eller något så jag har ungefär tusen svenska kronor att leva för tills löning. Så mycket för mitt mysiga December. Jag har heller ingen bil, så jag tar mig varken till Suzie eller till pollarna på Teg. Jag har heller inget jobb att fördriva tiden på. Tack och lov att jag egentligen har någon sorts plan om ganska snart prick en månad. Skulle aldrig kunna leva med mig själv såhär abetslös och fattig. Det får mig att vilja läsa hästböcker, ni vet sånna där från Pollux typ. Inte undra på att du hänger på bibblan så mycket Vivve. Jaja, snart hoppas jag och Ingemar ringer så vi kan fara och kika på någon bil. Det blir min räddning om det är min nya själsfrände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0