ARIEL, HUR MÅS DET TJEJEN?!

Men hej hörrni. Jag är ju sjuk, det är ingen nyhet, menar jag åker till Spanien i övermorgon, och jag blir ju alltid sjuk innan jag åker utomlands. Ni vet, därför man aldrig vill åka när man väl ska åka, för det är alltid något som är så himla orätt. Jag önskar jag var en perfekt person. Hursom, igår lämnade jag aldrig lägenheten, istället tittade jag på Disney och andra bra filmer. Typ Red Riding Hood. HUR BRA? Gillar man Twilight eller typ hur Twilight är gjort eller typ det där mystiska med Twilight, eller ni vet snygga skådespelare som i Twilight, så ska man absolut se Red Riding Hood. Samma skapare som gissa vilken? Twilight!

Hursom, idag klev jag upp, gjorde mig iordning, jag drack inte kaffet, för jag hade inget, sen for jag till Suzan och mötte de som ska ta hand om gullegummsan medan jag flyttar till huvudstaden. Allt gick finnemang och Suzan kommer ha det fin fint. Hur skulle det annars gå att åka härifrån? Om allt kändes på tok, inte alls skulle jag säga. Men så var inte fallet, dock inser jag för varje dag som går hur himla mycket jag kommer sakna min sötgurka. För det är precis vad hon är, en gurka. Vill ni se hur fina vi var ni vi firade jul? Här är vi!

En liten del av favvosläkten :')

Kommentarer
Postat av: Anne

Aha okej, vad bra:)

Ja, det ska jag göra! Hoppas du får en trevlig resa:)

2011-12-29 @ 22:18:10
URL: http://enligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0